Tidsinställt #1


Canon eos 600D + Sigma 17-70 f/2,8-4,0

Första tidsinställda jag gjort. Är i sommarstugan troligtvis om vi inte kört på något på vägen.
Om jag skulle förklara vart sommarstugan ligger skulle ni inte fatta ett skit, den ligger mitt ute i ingenstans typ ;) Men den är iallafall jätte mysig! Ett trä hus med ett rum, ett utedass, inget kök bara en massa bjälkar som man ser rätt mycket igenom. En vatten pump osv.. ett typisk gammalt hus från 200-talet,
 <--- Där är en bild!
 hehe nejdå.
De har tre röda stugor med vita knutar och vita dörrar. Precis bredvid finns det en åker som jag tror att jag och syrran ska fota vid. hehe, bara jag får med henne.. aja, ska iallafall bli kul att få komma ut lite på landet. Sen ska jag och johanna in till Kalmar för att kolla på bio någon dag med får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0