du betyder allt ♥


hejsan!
Ingen uppdatering för min del idag. Kan berätta lite om idag och igår

igår: På förmiddagen gick jag och johanna ut och knäppte lite kort ↑ och sen bytte jag om och åkte iväg till ingrid med tjejorna. Vi gjorde tre rätters och hade en kalaskul kväll! Vi träffade några killkompisar, fast det var typ bara i 5 minuter x) haha :)

Idag: På morgonen så hostade jag rätt mycket så jag hoppade träningen (JAG PALLAR INTE VARA SMÅ SJUK LÄNGRE JAG VILL TRÄNA) :(
Men jag gick ut i det fina vädret en stund och nu mår jag bättre, tur det! Sen kom mormor och morfar och hälsade på och jag hjälpte dom med deras mobiler, haha. Dom är så söta ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0