"


Tänkte först lägga upp på hela rummet, men det är lite saker som jag ska kolla om jag ska ha, men det kommer bäll up lite bilder på det ;) Ni fick en liten förhandsvisning på ena väggen :) och sen får pappa ochså vara med på bilden där i hörnet ;)


Tänkte också ta kort på vad jag fick när jag fyllde år förra veckan, men kan väll bara skriva lite punktvis:
• xbox konsoll
• cod, mw3
• massa blommor
• pengar
• smycken
• reflexskärm, 110 cm

haha, det var typ det, men som sagt. har inte fått från aalla än ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gjorde att ni började fotografera?

Hur träffades ni?

Er favorit låt?

Favorit bild som bi har tagit?

Vad vill ni bli när ni blir stora?

Tack för en grymt bra blogg! :))

2012-05-22 @ 17:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0