Jäkla huvudvärk :'(

Hej!
Jag har inte direkt en större lust att skriva just nu :( för jag är sjuk IGEN! Fan vad trött jag är på helvetet :(
Förra helgen var jag förkyld och jag har skippat 2 matcher för det, tänker inte låta det skippa matchen på söndag, aldrig i livet!

Iallafall vaknade jag idag att jag var skitvarm, och hade feber igen så jag fick stanna hemma. Tog en varm dusch och sov i någon timme. Sen har jag typ kollat på tv och sånt, mamma och Johanna åkte iväg och köpte massa chips, dipp, joggi och massa annat fredagsmys för att muntra upp mig och sen ska mamma hämta en pizza åt mig, hehe

Har nog inget mer att säga, blev inte ett så roligt inlägg att läsa. Haha, men ni får ha en bra helg så hörs vi! :*
/Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0